نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6025
-
الف
+

پاسخ جالب تهیه کننده سریال «ستایش» به انتقادات گریم «نرگس محمدی»

تهیه‌ کننده سریال «ستایش» نسبت به انتقاداتی که به گریم «نرگس محمدی» شده بود، واکنش نشان داد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «آرمان زرین‌کوب» تهیه‌کننده سریال «ستایش» نسبت به انتقاداتی که در فضای مجازی به گریم «نرگس محمدی» کرکتر مرکزی این سریال شده بود، واکنش نشان داد.

داستان از آن جا شروع شد که با وجود نشر تنها 2 قسمت از فصل سوم سریال «ستایش»، گریم کرکتر مرکزی این سریال توجه بینندگان را به خود جلب کرد و سوژه کاربران فضای مجازی شد.

تهیه‌کننده سریال «ستایش» به این انتقادات واکنش نشان داد و گفت: ما در سریال «ستایش۱» با یک زن ۲۰ ساله رو به رو بودیم و در فصل دوم با یک زن ۴۰ ساله و اکنون فصل سوم از لحاظ زمانی تنها چند ماه پس از فصل دوم میباشد.

وی درباره جوان تر شدن بازیگر نقش «ستایش» نسبت به فصل دوم این سریال به مهر گفت: این انتقادها پیش از این، نسبت به فصل دوم هم وجود داشت. نشر «ستایش۲» هم که شروع شد عده‌ای گفتند چرا ستایش پیر نشده و با یک عینک چهره‌اش تغییر کرد اما اگر به اطراف خود نگاه کنید خانم ۴۰ ساله پیر نیست که بخواهیم او را پیر کنیم.

وی در ادامه افزود: به نظرم عده‌ای کارشان این است که به محتوا دقت نمی‌کنند و از تماشای سریال لذت نمی‌برند.به نظر ما این گریم خیلی باورپذیر است هرچند من خیلی دفاع نمی‌کنم و شاید همیشه مشکلاتی هم در گریم‌ها باشد، چهره پردازی در تلویزیون براساس شخصیت هاست که این را کرکتر تعیین می‌کند که پرداخت آن به چه صورت باشد.

زرین کوب درباره چهره کرکتر مرکزی این سریال و جوان‌ شدن او در ستایش3 توضیح داد: ستایش در فصل قبل مشکلات و تشویش هایی داشت که در این فصل ندارد. او در این فصل زنی دارای انگیزه است، روابط، فرزندانش، زندگی روزمره و همه آنچه که زندگی او را در این فصل می‌سازد در فضایی آرامش‌دهنده است.

وی در پیوند با همین موضوع گفت: تمام این ها باعث شده که او شاداب تر شود و ما این شاداب بودن و آرامش را در چهره او ببینیم. در حالی که در فصل قبل شرایط زندگی او ثبات نداشت، پسرش به قتل متهم شده بود و هر لحظه نگران بود فرزندانش را از او بگیرند.

وی ادامه داد: شما می‌گویید در فصل سوم ستایش خیلی جوان شده و من می‌گویم اینگونه نیست چرا که او دارای انگیزه و آرامش شده که دلایل این ماجرا هم موقعیتی است که در آن قرار گرفته است.

گفتنی است که سریال های «ستایش1و2» پیش تر از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است و هم اکنون فصل سوم آن از رسانه ملی ایران در حال نشر می باشد.

بیشتر بخوانید :

دانلود سریال «ستایش1»

دانلود سریال «ستایش2»

نخستین تیزر رسمی سریال «ستایش3» منتشر شد

واکنش کاربران به گریم «ستایش» / چرا «نرگس محمدی» روز به روز جوان تر می شود؟!

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر